reede, 21. august 2015

Üle vee tuleb üks neiu

Mulle nii väga meeldib see tüdruk (?) seal visuaalteatri plakatil, kellel on pitsist trikoosarnane rõivas üll’, veinipudel käes ja kummaline kitsemask peas. Aa, kitsemaski peal on tanu ka veel. Pikkade, kiitsakate jalgadega ukerdab ta justkui merest välja. Tegelikult ma ei tea, kas tal on pikad või kiitsakad jalad, aga kitsad puusad on küll. Ja mustad sukad. Seega ma kuidagi nagu eeldan, et need jalad on peenikesed. Veel pisiasju – veinipudelis ei ole vein, vaid lähemal vaatamisel hoopis kas kiri või siis hästi pikk ja peenike küünal. Kui oleks küünal, siis sellega saaks seda munavaakumi trikki teha, mida ma lapsena proovinud olen. Tead? Paned midagi pudeli sees põlema ja siis paned keedetud ja kooritud muna pudeli peale. Hapnik põleb ära, tekib vaakum ja – lupsti! – muna imetakse pudelisse. Vot nii. Aga tegelikult ma ei usu, et sellel kits-tüdrukul selleks eesmärgiks pudel käes on. Pigem on ikka seal kiri. Jah, ta käis meres seda pudeliposti ära toomas. Ta pole purjus sõraline, oo ei. Ta on on uljas sõnumitooja merest. Midagi sellist. Jaa, mulle täiesti piisab sellest pildist, et uskuda, et seal on mingi imelik-imeline lugu käsil. Mis sina arvad?

Mine vaatama. "Üle vee" ja "Laineid lausudes" Viinistul. 


Foto: MTÜ Misanzen

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar