teisipäev, 1. oktoober 2013

Tosin suud

Nägin unes, et olin filmistaar pulmafilmis. Mu kleit oli nii suur, et kattis ära kogu ruumi, milles seisin. Kleit oli õrn-õrnalt helesinine ja äkitselt justkui vesi; seal sees sulpsasid kalad ja paistis vaikselt õõtsuvaid vetikaid. Ka mu juuksed olid peeglist vaadates nagu mererohi, pikad ja lainjad rohelised salgud. Üks krabi oli roninud ilukinnituseks meelekoha juurde. Ma silitasin teda ja ta naksas valusasti mu ninast tüki küljest ära.

Ärkasin. Pea nagu tuikas veidi ja jalgevahelt leidsin natuke punast kalmarja. Ilmselt oli sealt sobivalt niiske. Võtsin klaaspurgi, lasin sinna vannitoas vett ja panin marja purki. Enne uuesti uinumist lasin purgile öölambist valgust. Äkki teeb head.
Unes nägin, et marjast oli kasvanud palju ujulestadega mini-imikuid, kes end sõnatult vastu klaasi litsusid ja minu poole kutsuvalt suid maigutasid. Võtsin purgi, läksin vannituppa, lasin vanni vett täis ja läksin oma kalamarjabeebidega vanni. Nad imesid kõik end mu nibude külge (ühe külge mahtus kuus beebit) ja nii ma seal lebasin. Mina ja tosin imikut.

Ärkasin vannis. Abikaasa seisis uksel ja vaatas mind kummalise näoga.


Tegelikult ei olnudki ta minu abikaasa ja mina ei elanud seal. Olin vaid öömajale tulnud sugulane. Tulin vannist välja ja panin end riidesse. Kui mind uksest välja saadeti, nägin magamistoa praokil ukse vahelt voodil kuraditosinat mähitud beebit. Üks neist oli minu, aga kes mind oleks uskunud? 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar